Vidina finanční nezávislosti skrze vybudování úspěšného online byznysu je lákavou představou pro stále větší počet lidí. Tradiční zaměstnání neposkytuje tolik potřebnou svobodu pro seberealizaci a nastoluje hmatatelné mantinely bez možnosti je přeskočit. Tento negativní útlum lidských dovedností nás prakticky vyřazuje ze hry. Je na místě popřemýšlet o svých schopnostech a pokusit se ze stínu vykročit.

Číst dál...

Podnikatelský online prostor je zdánlivě náročným hřištěm, kde mohou uspět jen ti nejlepší - ostatně tak, jako je tomu i v ostatních oblastech pracovní činnosti. Online obchod se od klasického tradingu liší především svou rychlostí, celosvětovou návazností na mezinárodní trhy v okamžitém povahovém rysu a nižšími náklady na vlastní provoz.

Číst dál...

E-mail se v dnešní době stává naprosto běžnou součástí komunikačního předávání důležitých poznatků a informací. Pracovní nástroj, bez něhož by se současná společnost prostě neobešla. Používáme ho denně a v průměru nám chodí více jak 120 pracovních mailů. Obstojná porce zpráv je z podstatné části samozřejmě tvořena i nevyžádanou poštou v podobě Spamu. Kolonka předmět se tak stává jedinou šancí, jak se od ostatních odlišit, zaujmout a stát se přečteným. Přinášíme vám 8 pravidel, které vám v této otázce zajistí suverenitu bez zbytečného nátlaku. 

Číst dál...

Marketingová strategie propagačních materiálů se opírá o potřebu oslovit a přimět potencionální klientelu k okamžité akci. V některých případech se může jednat o nákup, o zavolání na příslušné číslo nebo jen kliknutí na dobře viditelný odkaz.

Číst dál...

Vzhled internetové stránky určuje, jestli se návštěvník po daném virtuálním prostoru porozhlédne nebo ho rovnou opustí. První dojem v této oblasti má naprosto stejnou váhu, jako vyzařující sympatie při pohovoru o nové zaměstnání. Ještě dříve, než se vás kdokoliv na něco zeptá nebo naopak dá šanci případnému nákupu, je o vaší budoucnosti již dávno rozhodnuto. Design webových stránek se stává hlavním dogmatem vašeho online marketingu.

Číst dál...

Podnikatelský plán vašeho ostrého vstupu na trh se pozvolna formuje do finální podoby. Již přesně víte, jak bude probíhat prodej, v čem se stane marketingová strategie neprůstřelným pomocníkem a na kolik vás start podnikání vyjde. Neznáte však odpověď na tu nejzásadnější otázku. Je pro vás eseróčko opravdu nejlepší volbou, nebo nebo je lepší jít ve stopách založení OSVČ? Přinášíme vám výhody a nevýhody každé z variant.

Číst dál...

Nákup v internetových obchodech je ze statistického hlediska stále využívanější formou obchodní transakce mezi kupujícím a prodejcem. Tvrdá konkurence však celou polovinu nových virtuálních portálů smete z povrchu zemského během prvního roku.Ptáte se proč? Buď jejich majitelé nevědí, jak se provádí správný online marketing a zapomínají svou značku budovat nebo nedbají na základní zásady poctivého e-shopu - i klient si všimne. Jak se tedy vyvarovat tomu, aby vaše online prodejna nepůsobila neseriózně?

Číst dál...

Každý začínající podnikatel se určitě na svém počátku setkal s tvorbou webových stránek svépomocí, nebo se na tvorbě domluvil se svým kamarádem. Taková operace je samozřejmě možná a nestojí tolik finančních prostředků, ale na druhou stranu se takové výsledky nesetkávají s požadovanými výsledky.

Číst dál...

Boj o zákazníka je psychologickou hrou o schopnosti využít automatizovaných lidských procesů, které lidé dělají zcela bezmyšlenkovitě. Úspěch se pak měří dovedností, na kolik takových procesů dokážete jako poskytovatel služeb využít. Když víte, co lidé hledají a jakým způsobem se rozhodují, máte z poloviny vyhráno. Pro tentokrát jsme si pro vás připravili celkem 5 principů, které dokážou klienta přimět k nákupu.

Číst dál...