• Previous
  • Next
  • Crypto a finance

8 tipů, jak na bezplatnou Facebook reklamu

Řešení zdarma mají senzační zvuk. Člověk nemusí vůbec sáhnout do své kapsy a při tom se ve vzduchu pohupuje velká šance, jak je vytáhnout z kapsy ostatních. Úspěšný marketing nemusí být vždy za horentní sumy, dokonce nemusí být ani levný, ale rovnou zdarma. Žijeme v digitální době plné možností a pokud víte, jakou cestou se vydat, není třeba využívat placených pomůcek, služeb ani agentur. Tentokrát vám prozradíme, jak získat relevantní odezvu přímo na největší sociální síti Facebook bez nutnosti vkladu jediného haléře.

Obrázky jsou základ

Internet je o psaném slovu, ovšem kromě úderného textu se v marketingu hojně využívá vizuálního ztvárnění.Nalezněte si jeden z mnoha nástrojů a pusťte se do tvorby senzačních obrázkových zpracování. Uveďme si například portál Canva. Je zde k nalezení obrovské množství přednastavených šablon, které se vám na Fan Page nebo do obrázkového příspěvku budou rozhodně hodit.

Vybudujte si základnu

Bez publika není potlesku a bez potlesku nečekejte žádný úspěch. Proto nezapomeňte všechny Facebook přátele přesunout do své mailové databáze a zasílejte občasné zprávy o svých novinkách a zajímavostech. Neustále se připomínejte, ale rozhodně si ze zasílání mailů nedělejte každodenní rutinu - je to obtěžující.

Virální obsah zdarma

Virální obsah se po síti šíří ze všech podobenství reklamního sdělení úplně nejlépe. Značka se bude lépe prodávat, když se bude mezi lidmi samovolně šířit. Viralitu navýšíte otázkami. Ptejte se svých fanoušků, o čem chtějí slyšet nebo se dočíst. Komunikujte se svým publikem jednoduše a úderně. Internet a sociální sítě jako Facebook jsou o jednoduchosti - klikněte sem, sdílejte tady.

Oblíbené příspěvky nenechte spát

Nezapomínejte na Facebooku publikovat přesně takové příspěvky, které souvisí s vaším cílovým publikem. O žádanosti témat se dozvíte přímo na vaší fan page, ale dobrý podnikatel to prostě ví. Pokud publikum slyší na to, jakým způsobem dělat správný copywriting, pište o tom v několika verzích a pořád dokola.

Obrázky s citáty

Motivační hlášky jsou hodně úspěšné, lidé je lajkují a zároveň sdílí na svých zdech. Ať už na ně máte jakýkoliv názor, vyzkoušejte si vytvořit vlastní grafické návrhy a následně je vyzkoušejte s malým odkazem na své podnikání vypustit do virtuálního světa.

Co na ten Facebook dát?

Nevíte, kam se obrátit v případě nedostatečné inspirace? Vyzkoušejte Buzzsumo, což je opravdovou mocný nástroj nevyčerpatelných podnětů. Stačí zde zadat požadované klíčové slovo a ihned vám vyjedou odkazy na nejoblíbenější stránky na všech předních sociálních sítích.

Jen pro vaše fanoušky

Exkluzivitu fanouškovské stránky vyzdvihnete nabídkou ryze pro své fanoušky. Stačí vymyslet speciální akci, která bude k dispozici pouze po zadání speciálního kódu umístěného právě na Fan page. To vytvoří potřebu vás sledovat. Lidé budou očekávat, že se podobné akce budou objevovat častěji.

Neusněte na vavřínech

Ano, důslednost je důležitá ve všech oblastech marketingového zacílení. Pravidelně publikujte a nedávejte o sobě vědět, jen ve chvílích, kdy něco potřebujete. Takovým způsobem si stabilní základnu příznivců nikdy nevybudujete.