-
09
čvc 2018
5 tipů, jak si udržet pověst online projektu aneb síla brandu
![5 tipů, jak si udržet pověst online projektu aneb síla brandu](/images/magazin/7-2018/brabd.jpg)
To vám kromě ozvěny nic nepřinese. Brand je tu právě od toho, aby se na váš projekt nezapomínalo. Podívejme se na nejsilnějších 9 metodik které by měl každý podnikatel či majitel webových stránek znát. Naučte se ovládat Brand a naučíte se ovládat emoce svých zákazníků.
Proč se o branding zajímat
Co nás nutí na něj myslet a přes to o něm neradi slyšíme? Proč se vůbec věnovat těmto datům a přidělávat si další práci? Odpověď je naprosto jednoduchá, bez efektivně fungujícího brandu se před ostatní nedostanete ani s tím nejlepším výrobkem.
Odlište se vším, co má smysl
Výjimečný produkt se na tuzemských pultech neobjevuje každý den a pokud ho zrovna nenabízíte, je třeba o sobě dát vědět. V takových případech je pak škoda každého dne, kdy produkt setrvává pod tlakem světového trhu ve skrytu za méně lukrativními věcmi.
Pocit bezpečí je o důvěře
Budování dobrého jména potažmo brandu společnosti je i o poskytované důvěře a celkovém vystupování. Klient musí mít pocit, že ho vidíte rádi, ať už je ráno nebo noc. Reklamace se vyřizují hned a ostatní problematika skrze zákaznickou linku. Brand je tedy rovněž o pěstování renomé.
Než uděláte první krok
Nově založené společnosti mají situaci o poznání snadnější, jelikož se nemusí podvolovat složité přestavbě zavedených marketingových strategií či způsobů. To neznamená, že by se projekty s delší působností neměly o branding zajímat. Důležité jsou čtyři otázky. po jejich zodpovězení jste na budování brandu připravení.
-
Kdo jste? - popište své přednosti
-
Jakým způsobem komunikujete? - dávejte i zadarmo
-
Co je vaším cílem? - poukažte na své zkušenosti a kvality
-
Jakou máte nálepku u ostatních? - jak vypadá vaše zpětná vazba?
Klíč k úspěšnému brandingu
Síla brandingu je úměrně závislá na myšlence, která by spojovala jak vaší podnikatelskou vizi, tak i spotřebitelské potřeby nebo styl života. Je to o společné cestě, skvělém nápadu. Tato hlavní myšlenka se pak musí odrážet z každého vyřčeného slova, reklamy, sloganu, newsletteru. Tato myšlenka se pak musí stát bonmotem a cestou, z které nikdy nesejdete.