• Previous
  • Next
  • Crypto a finance

5 věcí, které vás budou při online podnikání brzdit

Online podnikání je jako mýtický segment, který pro neznalé představuje neprobádanou říši plnou virtuálních možností, jak zviditelnit své dovednosti a získat nemalé množství finančních prostředků Technologie dokázaly odbourat hranice a společně s touto výhodou přicházejí okamžité výdělky z jedné strany světa na druhou. Je těžké tento sektor uchopit a celistvým dojmem předložit skutkovou podstatu a veškeré možnosti, které se zde ukrývají.

Takřka přes noc se můžete stát kýmkoliv a začít okamžitě vydělávat. Někdo dává přednost online tradingu a sledování komodit. Ti další se naopak pustí do forexového obchodování a část online podnikatelů zasvětí svůj život vedení úspěšného eshopu. Pak zde máme virtuální asistentky, copywritery, vývojáře aplikací, softwaru, poskytovatele erotických služeb, majitele online casin nebo výukové lektory.

Zde sami vidíte, že virtuálně laděná podnikatelská oblast je opravdu různorodá a každý má šanci se v jedné z mnoha strukturizovaných odvětví zviditelnit. Jedno mají však všechny oblasti společné. Negativní podněty, které dokážou online byznys zbrzdit až úplně znemožnit. Pojďme se v tomto článku podívat na 5 věcí, které online byznys brzdí.

Rodina

Ať už to zní jakkoliv neskutečně, tak rodina je bohužel na prvním místě. Právě z těchto důvodů jsou mnozí úspěšní online podnikatelé sami. Někdo by mohl namítnout, že virtuální podnikání nabízí mnohem více času než klasické zaměstnání. Bohužel bez řádné organizace a plánování vás dokáže online svět úplně pohltit.

Čas je zde totiž jen relativním pojmem a dobrý kšeft nikdy nespí. Člověk se musí neustále zdokonalovat, vyhledávat obchodní partnery, klienty a zakázky. Ve své podstatě se předhodíte velké zkoušce, co vaše rodina vydrží a pokud upřednostníte je, nikdy se nestanete než průměrně až lehce podprůměrně výděleční.

Domácí prostředí

Myslíte si, že ukončením tradičního pracovního poměru se vaše online podnikání přesune do domácího prostředí? Z části určitě, ale nedoporučujeme to. Vliv domácího prostředí na osobní výdělky jsou vysoce negativní z důvodu velkého rozptýlení. Přece jen domov je uzpůsoben k odpočinku, relaxaci a pohodlí a to do byznysu nepatří. Nalezneme zde lednici, televizi a pohodlnou pohovku, kde rádi uléháme. Skutečně si myslíte, že z domova se stanete spěšní? Doporučujeme pracovat venku, v kavárnách, pracovně, v parku a tyto místa neustále měnit.

Mobilní telefon

V průběhu dne je mobilní telefon zcela nezbytnou součástí podnikatelského života. Zajišťuje okamžitou komunikaci s klienty obchodními partnery. Jakmile se však ponoříte do své práce, začíná být spíše na obtíž. Nenechávejte se zbytečně vyrušovat a svůj mobilní telefon si vyhněte. Nemá cenu přijímat konverzace od přátel, kamarádů nebo rodiny, když se právě chcete zaměřit výhradně na budování svého obchodu.

Sociální sítě

Sociální sítě bezesporu patří k našim životům. Sdílení informací a výměna názorů za pomocí těchto virtuálních serverů nám otevírá okamžitou cestu k libovolně vybranému člověku. Času je každým dnem méně, proto se klasické návštěvy odsouvají jen na nejnutnější záležitosti. Lidé se namísto přímého kontaktu a v dobách odloučení přes tyto aplikaci stýkají a jsou si alespoň myšlenkově na blízku.

Bohužel se na druhou stranu jedná i o velmi mocného negativního činitele, který odsouvá pozornost od podnikání. Pokud je to možné, tak během práce si tyto servery úplně vypněte a nenavštěvujte je. Z jednoho přečteného příspěvku se dostanete k odkazu, následně k videu a hodina je pryč.

Příliš klientů

Chcete se stát opravdu úspěšnými a váženými podnikateli ve virtuálním sektoru? Okamžitě si odřízněte alespoň třetinu klientely a ostatním se začněte o to více věnovat. Asi nejhorší českou vlastností je neschopnost odmítat zakázky. podnikatelé pouze sledují profit, který se s každou přijatou objednávkou zvedá, společně s tím se však prodlužuje i doba dodání a kvalita provedené práce. Je mnohem lepší se zaměřit pouze na 10 klientů, kteří budou spokojení, než mít 100 klientů nespokojení s délkou vypracování zakázky.